Pro Järjestys tarjoaa yrityksellesi toimivat ratkaisut työn sujuvuuteen

Ammattijärjestäjä auttaa yritystäsi tehostamaan työskentelyä ja hyödyntämään resurssit paremmin, jotta sinä ja tiimisi voitte keskittyä olennaiseen.

Pro Järjestys tarjoaa palveluita Turussa, Varsinais-Suomessa ja Satakunnassa.

Tutustu palvelupaketteihin
Ammattijärjestelijä auttaa yrityksen ajanhallinnassa.

Pienetkin muutokset voivat muuttaa työn tekemisen tehokkaammaksi

Kuvastaako jokin näistä tilannettasi?

  • Toimiston kaapit ja varastot täyttyvät tavaroista ja papereista, joille ei löydy paikkaa

  • Sähköpostien läpikäyminen vie tuntikausia ja tärkeät tiedostot katoavat väärien kansioiden syövereihin

  • Kalenterit näyttävät täysiltä, mutta silti projektit venyvät, asioita jää kesken ja kiire on jatkuvaa

Jos jokin näistä kuulosti tutulta, voi myös olla, että aikaa ja rahaa kuluu turhaan, työnteko tuntuu stressaavalta ja koko tiimin tehokkuus kärsii. Me Pro Järjestyksessä tiedämme, että pienilläkin muutoksilla tilanne voisi olla aivan toisenlainen.

Ammattijärjestäjän työpöytä.

Kun otat Pro Järjestyksen avuksesi, kiire ei enää hallitse työpäiviäsi - vaan sinä

Yhteistyömme alkaa suunnitelmalla, jonka avulla etenemme johdonmukaisesti kohti tavoitteitasi. Näin varmistamme, että muutos ei jää pintapuoliseksi, vaan tuo pysyvää hyötyä arkeen.

Selkeä rakenne ja suunnitelma
Hahmotat heti kokonaiskuvan: mitä tehdään, missä järjestyksessä ja kuinka paljon siihen kuluu aikaa.

Konkreettinen muutos
Varastot, tiedostot tai kalenterikäytännöt saadaan vihdoin toimimaan. Turha työ vähenee ja löydät kaiken tarvitsemasi helposti.

Pysyvät toimintamallit
Saat selkeät ohjeet ja työkalut, joiden avulla järjestys muuttuu pysyväksi osaksi arkeasi ja tukee tehokkuutta myös tulevaisuudessa.

Haluan jutella ammattijärjestäjän kanssa
Ammattijärjestäjä Hanna Ollikainen hymyilee kameralle.
  • "Hanna lähestyi tilannettani kunnioittavasti ja ammattimaisesti. Sain Hannalta konkreettisia työkaluja työni priorisointiin, sujuvoittamiseen ja stressaavienkin työpäivien ajanhallintaan.”

  • “Palvelu on erinomaista ja Hannan kanssa on helppo jutella asioista. Aika näyttää sitten millaisia vaikutuksia työllä oli. Muutos vie aikaa, mutta jo nyt olen saanut hyviä ohjeita ja oikein hyvään suuntaan ollaan menossa koko ajan.”

  • “Ammattijärjestäjän tuki ja apu tavaroiden lajittelussa tuli todella tarpeeseen, auttoi itseäni motivoitumaan saada työ tehtyä ja antoi monta oivallusta joita pystyn hyödyntämään tulevissa järjestelyprojekteissa sekä ylläpidossa.”

  • “Järjestelyratkaisut olivat erittäin toimivia ja olemme erittäin tyytyväisiä saamaamme apuun. Toivoin ratkaisuja, jotka helpottavat arjen pyörittämistä ja järjestyksen ylläpitämistä. Toiveeni toteutui ja aion hyödyntää ammattijärjestäjää myös tulevaisuudessa!"

  • “On jälleen tunne, että olen oman työni hallitsija, eikä työ hallitse minua! Joka suuntaan säntäilyn sijaan käytän aikani suunnitellusti ja harkitusti. Sain Hannalta myös vinkkejä oman työtehtäväni kehitysprojekteihin.

    Iso kiitos, tästä on hyvä jatkaa!"

Valitse osa-alue, johon kaipaat ammattijärjestäjän apua

  • Tilatehokkuus ja arkistojen hallinta

    Toimiston, varaston ja arkistojen järjestäminen sekä logistiikan tehostaminen yrityksille, joiden fyysiset tilat eivät tällä hetkellä tue tehokasta työskentelyä.

  • Digijärjestys ja tiedonhallinta

    Sähköpostien, tiedostojen ja digitaalisen arkistoinnin selkeyttäminen yrityksille, joissa tiedon etsimiseen kuluu liikaa aikaa ja vanhentuneet tiedot aiheuttavat riskejä.

  • Ajanhallinta ja työnsuunnittelu

    Kalenterikäytäntöjen, priorisoinnin ja rutiinien kehittäminen yrittäjille ja tiimeille, jotka kokevat jatkuvaa kiirettä ja joiden projektit venyvät.

PALVELUPAKETIT  ◦  PALVELUPAKETIT  ◦  PALVELUPAKETIT

Valitse sinulle sopiva paketti

Startti: Nopea selkeytys
450 € (sis. alv.)

Kun haluat ratkaisun yhteen selkeään osa-alueeseen nopeasti. Starttipaketti antaa sinulle asiantuntijan näkemyksen ja käytännön ohjeet, joiden avulla pääset heti liikkeelle.

Palvelu toteutetaan etänä.

    • 1–2 h kartoitus

    • Konkreettiset ohjeet sekä kirjallinen toimenpidelista päivittäisiin ja viikoittaisiin rutiineihin, joita toteutat itse

    • 1 h seurantapalaveri etänä, jossa tarkistetaan edistyminen ja saat ohjeita jatkoa varten

Ota yhteyttä
Suosituin

Teho: Konkreettinen muutos
1 500 € (sis. alv.)

Kun haluat kerralla näkyvän muutoksen yhteen osa-alueeseen. Tehopaketissa tehdään työtä paikan päällä. Lopputulos näkyy ja tuntuu arjessa heti.

    • Kartoitus ja työsuunnitelma

    • 1 työpäivä toteutusta paikan päällä (tila, digi tai ajankäyttö)

    • 1 henkilöautokuorma poistoja lahjoitukseen/kierrätykseen

    • Dokumentointi ja ohje ylläpitoon

    • 30 päivän jälkituki viestitse

    Tarjoamme lisäpalveluna:

    • Pakettiin kuulumattomat lisätunnit 100 €/tunti

    • Pienet asennustyöt yhteistyökumppaneiden kautta

Ota yhteyttä

Huippu: Täysi järjestys ja tehokkuus
alk. 3 500 € (sis. alv.)

Kun haluat kokonaisvaltaisen muutoksen, joka näkyy koko yrityksen arjessa. Huippupaketissa yhdistyy suunnitelmallinen työ, useampi toteutuspäivä paikan päällä ja pysyvät toimintamallit.

    • Kartoitus ja työsuunnitelma

    • 3 työpäivää toteutusta paikan päällä (tila, digi tai ajankäyttö)

    • Seurantapalaverit (1–2 kpl)

    • 1 uusintakäynti tarvittaessa (2 h)

    • Työkalusuositukset ja toimintamallit yrityksellesi

    • Tuotehankinnat ja palautukset puolestasi (2 h sisältyy)

    • 1 henkilöautokuorma poistoja lahjoitukseen/kierrätykseen per työpäivä

    Tarjoamme lisäpalveluna:

    • Pakettiin kuulumattomat lisätunnit 100 €/tunti

    • Pienet asennustyöt yhteistyökumppaneiden kautta

Ota yhteyttä

Palveluiden varausmaksu on 50% palvelun kokonaishinnasta.

Peruutusehdot ja muut käytännöt löydät Tilaus- ja toimitusehdoistamme.

  • “On jälleen tunne, että olen oman työni hallitsija, eikä työ hallitse minua! Joka suuntaan säntäilyn sijaan käytän aikani suunnitellusti ja harkitusti. Sain Hannalta myös vinkkejä oman työtehtäväni kehitysprojekteihin.

    Iso kiitos, tästä on hyvä jatkaa!"

  • “Järjestelyratkaisut olivat erittäin toimivia ja olemme erittäin tyytyväisiä saamaamme apuun. Toivoin ratkaisuja, jotka helpottavat arjen pyörittämistä ja järjestyksen ylläpitämistä. Toiveeni toteutui ja aion hyödyntää ammattijärjestäjää myös tulevaisuudessa!"

  • "Hanna lähestyi tilannettani kunnioittavasti ja ammattimaisesti. Sain Hannalta konkreettisia työkaluja työni priorisointiin, sujuvoittamiseen ja stressaavienkin työpäivien ajanhallintaan.”

  • “Palvelu on erinomaista ja Hannan kanssa on helppo jutella asioista. Aika näyttää sitten millaisia vaikutuksia työllä oli. Muutos vie aikaa, mutta jo nyt olen saanut hyviä ohjeita ja oikein hyvään suuntaan ollaan menossa koko ajan.”

  • “Ammattijärjestäjän tuki ja apu tavaroiden lajittelussa tuli todella tarpeeseen, auttoi itseäni motivoitumaan saada työ tehtyä ja antoi monta oivallusta joita pystyn hyödyntämään tulevissa järjestelyprojekteissa sekä ylläpidossa.”

Ammattijärjestäjät hymyilevät kameralle.

Pro Järjestys tarjoaa ammattijärjestäjän palveluja Turussa ja auttaa sinua tehostamaan työpaikkasi toimintatapoja

Ammattijärjestäjän kanssa et jää yksin isonkaan urakan kanssa. Me luomme sinulle aina selkeän suunnitelman, annamme käytännön tuen ja kaiken tämän teemme kannustavalla otteella.

Saat ratkaisut, jotka eivät tuo vain hetken helpotusta, vaan toimivat käytännössä ja kestävät muutoksia. Löydämme paikan jokaiselle asiakirjalle, tiedostolle ja työvälineelle, jolloin työ helpottuu ja arjesta tulee tehokkaampaa. Pro Järjestyksessä työ tehdään aina luottamuksellisesti, hienovaraisesti ja asiakkaan toiveita kunnioittaen.

Pro Järjestys toimii Varsinais-Suomessa ja Satakunnassa.

Tilaa ammattijärjestäjä avuksi

Näin palvelu etenee, kun otat yhteyttä:

  • Käydään läpi nykytilanne, tavoitteet ja toiveet, joiden perusteella valitsemme yrityksellesi sopivan paketin.

  • Saat kokonaiskuvan siitä mitä tehdään, missä järjestyksessä ja paljonko aikaa siihen kuluu.

  • Työ toteutetaan paikan päällä tai etänä valitun paketin mukaan.

  • Projektin päätteeksi saat dokumentoinnin ja ohjeet, joiden avulla uusi järjestys pysyy arjessa.

  • Pakettisi sisältää jälkituen ja seurannan valitun paketin mukaan, jotta muutos juurtuu pysyväksi.

Ota yhteyttä!

Täytä lomake, niin sovitaan maksuton kartoituspuhelu. Vastaamme yhteydenottoosi 1-2 arkipäivän kuluessa.

Tarvittaessa voit myös ottaa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla.

hanna@projarjestys.fi

044 901 8268

Varsinais-Suomi, Mynämäki

Asiakkaan palaute:

“On jälleen tunne, että olen oman työni hallitsija, eikä työ hallitse minua! Joka suuntaan säntäilyn sijaan käytän aikani suunnitellusti ja harkitusti. Sain Hannalta myös vinkkejä oman työtehtäväni kehitysprojekteihin.

Iso kiitos, tästä on hyvä jatkaa!"

Usein kysytyt kysymykset

Yleiset kysymykset

  • Palvelut on suunniteltu pienille ja keskisuurille yrityksille, yrittäjille ja organisaatioille, jotka haluavat tehostaa toimintaansa, parantaa ajankäytönhallintaa tai selkeyttää työtilojaan.

    Asiakaskohteita ovat esimerkiksi toimistot, varastot, yhdistykset sekä etätyöympäristöt.

  • Järjestelmällinen työympäristö ja selkeä arjenhallinta vähentävät häiriöitä, säästävät aikaa ja lisäävät työtehoa. Samalla henkilöstön hyvinvointi paranee, kun stressi ja kaaos vähenevät.

    Yrityksesi saa myös käytännöllisiä työkaluja jatkoon eikä lyhytaikaisia ratkaisuja.

  • Kartoituspuhelu pyritään pitämään viikon sisällä yhteydenotosta.

    Useimmiten työ voidaan aloittaa kuukauden sisällä kartoituspuhelusta, mutta tämä riippuu työtilausten tilanteesta.

Työnkulku ja toteutus

  • Kartoituspuhelussa käydään läpi yrityksenne tilanne, tarpeet ja tavoitteet. Keskustelun pohjalta valitaan sopiva palvelupaketti ja aikataulu.

    Puhelu on maksuton eikä sido teitä mihinkään.

    Toimitamme teille puhelun jälkeen sopimusluonnoksen ja työsuunnitelman sähköpostitse.

  • Päivä aloitetaan lyhyellä suunnitelman ja tavoitteiden tarkistuksella. Tämän jälkeen työ etenee suunnitelman mukaisesti: tavaroiden, tiedostojen tai ajankäytön järjestelmien parissa.

    Päivän lopuksi käymme tulokset läpi ja sovimme jatkotoimet.

  • Kartoituspuhelussa sovitaan erikseen, mikäli työkohde vaatii jotain valmistelua.

    Yleensä teidän ei tarvitse erityisesti valmistautua, valmistella tilaa tai materiaalia etukäteen, vaan riittää, että olette paikalla ja valmis päättämään, mitä säilytetään ja mitä poistetaan.

    Halutessanne voitte myös toimittaa kuvia tai lyhyen kuvauksen etukäteen.

Hinta ja ehdot

  • Hinnoittelu riippuu palvelusta ja pakettivalinnasta.

    Hinta sisältää aina suunnittelun, toteutuksen sekä dokumentoinnin ja ohjeet jatkoon.

    Ajantasaiset hinnat löydät palvelusivultamme sekä hinnastosta.

  • Matkakuluina veloitamme 0,60 €/km (sis. alv) Mynämäeltä sekä 40 €/h (sis. alv) matka-ajan korvaus.

    Kiire- tai viikonloppulisänä laskutetaan +25%.

    Huippupaketissa  asiakkaan puolesta tehtävät tarvikehankinnat veloitetaan erikseen. Myös mahdolliset jäteasemamaksut veloitetaan erikseen. 

  • Työtilaus vahvistetaan maksamalla 50% varausmaksu, joka hyvitetään lopullisessa laskussa.

    Saat laskun varausmaksusta kartoituspuhelun jälkeen sähköpostitse työsuunnitelman ja sopimuksen kera.

    Yritysten palvelun tilaaminen on sitova.

    Mikäli sovitun toteutuspäivän peruutus tapahtuu myöhemmin kuin 48 h ennen sovittua palvelun toteutuspäivää, pidätämme oikeuden veloittaa 100 % sovitusta palvelun hinnasta.

    Peruutusehdot ja muut käytännöt löydät Tilaus- ja toimitusehdoistamme.

Käytännön järjestelyt

  • Starttipaketti toteutetaan etänä.

  • Kyllä, aivan ehdottomasti! Mitään asiakkuuteen liittyvää tietoa emme jaa kolmansille osapuolille ellei asiasta ole asiakkaan kanssa erikseen kirjallisesti sovittu.

  • Kyllä, kaikki työ dokumentoidaan ja lisäksi saatte kirjalliset ohjeet jatkoon.

Tehdään työstäsi selkeää ja järjestelmällistä

Varaa maksuton kartoituspuhelu ja ota ensimmäinen askel kohti pysyvää muutosta.

Ota yhteyttä
Klassinen kellotaulu seinällä ja pöydällä lamppu sekä kasvi potissa